گل ، گیاهان زینتی ، باغبانی

آلوی وحشی

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ب.ظ

خصوصیات گیاهشناسی:

"آلوی جنگلی" درختی است از خانواده ی ساپوتاسه (Sapotaceae) که به صورت تجاری از چوب آن استفاده می شود. این درختان بومی آمریکای جنوبی، بخش هایی از برزیل، آرژانتین و پاراگوئه است.

درختان آلوی جنگلی تا حدود 5 تا 8 متر ارتفاع رشد خواهند کرد. چوب آنها زرد مایل به سرخ، درخشنده و فاقد عطر می باشد. 

این درختان خزان کننده یا نیمه خزان کننده هستند. 

میوه هایی کوچک و به رنگ ارغوانی در جنگل های آمریکای جنوبی تولید می کنند. میوه های کاملاً رسیده به رنگ ارغوانی تیره بوده و دارای پالپی سبز رنگ و نیمه شفاف با طعمی شیرین و آبدار است. این میوه ها در مناطق بومی طی ماه های ژانویه تا فوریه می رسند.

شرایط محیط رشد:

این درختان عموماً در جنگل های آمریکای جنوبی می رویند و برای رشد بهتر به خاک های مرطوب و جنگلی نیاز داشته و از نظر نیاز نوری نیز به نور کامل تا متوسط یا به همراه سایه ی پراکنده احتیاج دارند.

کاربردها:

میوه های این درختان به مصرف تازه خوری می رسند. معمولاً این درختان به صورت خودرو رشد می کنند و کشت نمی شوند، بنابراین میوه ها نیز از درختان خودرو جمع آوری می گردند. 

علاوه بر میوه ها، چوب این درختان نیز ارزشمند بوده و در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد.

تکثیر:

تکثیر درختان آلوی جنگلی عموماً از طریق کشت بذرها و توسط پرندگان یا سایر موجودات صورت می گیرد.

مهاجرت استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

مرکز تخصصی اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

خدمات اخذ ویزای استرالیا

با توجه به تقاضای بسیار بالای مهاجرت به استرالیا موسسه تداوم نسل سپید در نظر دارد خدمات مهاجرت به استرالیا را که شامل مشاوره و انجام پروسه کامل مهاجرتی می باشد با قیمتی مناسب برای متقاضیان (مهاجران) انجام دهد.

مهاجرت استرالیا + مهاجرت به استرالیا + مشاوره مهاجرت استرالیا + ارزیابی ویزای استرالیا + ویزای اسکیل ورکر استرالیا + ویزای استرالیا کلاس 189 + ویزای استرالیا کلاس 190 + ویزای استرالیا کلاس 489 + ویزای توریستی استرالیا + اسسمنت ویزای استرالیا + هزینه مهاجرت به استرالیا + ویزای توریستی استرالیا + تحصیل در استرالیا + اقامت دائم استرالیا + موسسه تداوم نسل سپید +

www.tnsvisa.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی