گل ، گیاهان زینتی ، باغبانی

کاکتوس گل ستاره دریایی

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ

gantea Stapelia گیاهی گلدار از جنس Stapelia میباشد که دارای گل بسیار بزرگ و بدبویی میباشد. این گیاه با نام های متعددی شناخته میشود و بومی آفریقای جنوبی است.

کاکتوس گل ستاره دریایی بوته ای جالب شبیه کاکتوس و گل آن 5 پر و مانند ستاره دریایی است.این گل از طیف گسترده ای از رنگ های حنایی مایل به گوگردی و زرد رنگ با سایه مسی قرمز متمایل به ارغوانی با خطوط سیاه و سفید کاملاً مشخص می باشد و درخشش زیبایی در تاریکی دارد.

”سوسن لاشه“ یکی از بزرگترین گیاهان روی زمین است . گل های این گیاهان بویی شبیه به گوشت گندیده یا حیوان مرده تولید میکند! گیاه به دلیل جذب دانه های گرده برای گرده افشانی گلهای خود، این بو را تولید می کند

آنها به بهترین وجه برای رشد در گلدان موفق هستند و می توانند در برابر گرمای شدید مقاومت کنند.

این گیاه نیاز به آفتاب کامل و آب در حد متوسط در فصل رشد دارد.

کاکتوس گل ستاره دریایی نیاز به خاک مخلوط (2 قسمت لوم و 1 قسمت شن و ماسه ریز) که به خوبی با سنگ های کوچک زهکشی شده دارند.

آنها نیاز به محیط سرد و خشک در طول دوره استراحت خود در فصل زمستان دارند.

تغذیه با کود متعادل رقیق ½ یک بار در طول فصل رشد توصیه میشود.

تکثیر این گیاه توسط قلمه ساقه میباشد. برش ساقه در بهار و هنگامی که رشد جدید آغاز می شود مناسب است. پس از 2-3 هفته گذشت از قلمه میتوانید گیاه را بکارید.

ویزای استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

اخذ ویزای استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . ویزای اسکیل ورکر تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در سریعترین زمان ممکن ویزایشان را دریافت و به هدف خود یعنی مهاجرت به استرالیا برای زندگی بهتر دست یابند . همین حالا می توانید با موسسه تداوم نسل سپبد تماس بگیرید و مشاوره کنید و با خیالی آسوده پرونده ی مها جرتی خود را به ما بسپارید.

نظرات  (۲)

جالب بود اما تکثیرش کافیه فقط با شمشیر اره اسلحه قاشق لگد با هر چیزى فقط کافیه ی تیکش رو تو هر فصل خاک دمایى جدا کنى  بزارى ی چند روز بمونه ک تهش پینه ببنده و بعد بکارى تو اب هم بزارى ریشه میزنه ظرف ٢روز ریشه دار میشه بى نظیره  

ممنون از مطلب خوبتون

 

ما هم یک مجله آموزش نگهداری انواع گیاهان آپارتمانی راه اندازی کردیم.

خوشحال مشیم بازدید کنید و نظرتون رو برای ما ارسال کنید.

 

مجله آموزش نگهداری گیاهان آپارتمانی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی