گل ، گیاهان زینتی ، باغبانی

آلوی داویدسون

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۶ ب.ظ

داویدسون یک جنس دارای 2 یا سه گونه می باشد. درخت "آلوی داویدسون" یا "اورای"، درختی از جنس داویدسون و متعلق به جنگل های بارانی شمال کوئینزلند و استرالیا است.

آلوی داویدسون هیچ ارتباط خویشاوندی با خانواده آلوها ندارد.

"اورای" بلندترین درخت در جنس داویدسون است که ارتفاع آن تا بیش از 12 متر نیز می رسد.

این گیاه در سطح وسیع برای استفاده از میوه های ترش مزه اش کشت می شود. از این میوه ها در تهیه مربا، سس ها و شراب استفاده می گردد. میوه این درخت دارای خواص بسیار زیاد آنتی اکسیدانی یا مهارکنندگی رادیکال های آزاد می باشد.

خصوصیات گیاهشناسی:

بطور کلی این درخت، درختی در اندازه های کوچک تا متوسط است که می تواند با توجه به شرایط مطلوب محیطی به 12 متر ارتفاع نیز برسد. دارای کرک های مشخص می باشد. برگ ها معمولاً بزرگ و مرکب است. برگ های بسیار جوان به رنگ صورتی روشن دیده می شود. برگ ها بصورت منقسم و شامل برگچه هایی (پرمانند) هستند که ممکن است به بیش از 80 سانتیمتر طول نیز برسد.

برگچه ها بی دمبرگ دارای حاشیه ای با دندانه های بزرگ یا کوچک و منظم است. این برگ ها دارای گوشوارک های بزرگ و نمایان می باشند.

گل ها حدود 3 تا 5 میلیمتر قطر داشته و دارای شهد هستند.

میوه آن قابل خوردن و به رنگ قرمز تیره بوده که بسته به گونه، بصورت گل آذین های خوشه ای و بزرگ روی شاخه ها یا تنه اصلی تولید می شوند. این میوه ها در فصل بهار ظاهر می شوند و هر میوه بیش از 50 میلیمتر قطر می تواند داشته باشد.

شرایط محیط رشد:

بهترین شرایط رشد برای این گیاهان، وجود آفتاب کامل و نیز کاربرد منظم کودهای کامل جهت تغذیه درخت می باشد.

این درخت تا دمای 32 درجه فارنهایت را تحمل می کند. و از نظر نیاز آبی نیز به آبیاری منظم نیاز دارند.

بطور کلی این درختان نیاز به شرایط آب و هوایی نیمه گرمسیری جهت رشد و پرورش نیاز دارند.

در ارتفاع نزدیک به سطح دریا و تا 800 متر بالاتر از سطح دریا نیز می تواند رشد کند.

خواص درمانی و کاربردهای صنعتی:

این گیاه علاوه بر میوه های خوراکی اش، به عنوان یک گیاه زینتی به دلیل برگ های بزرگ و زیبایش در محوطه های باز کشت می شود. همچنین در شرایط خانگی و آپارتمانی نیز می تواند رشد کند.

تکثیر: 

تکثیر آلوی داویدسون به دو روش تکثیر با بذرهای گوشتی و نیز ریشه دار کردن قلمه صورت می گیرد.


مهاجرت استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

مرکز تخصصی اخذ ویزای اسکیل ورکر استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

خدمات اخذ ویزای استرالیا

با توجه به تقاضای بسیار بالای مهاجرت به استرالیا موسسه تداوم نسل سپید در نظر دارد خدمات مهاجرت به استرالیا را که شامل مشاوره و انجام پروسه کامل مهاجرتی می باشد با قیمتی مناسب برای متقاضیان (مهاجران) انجام دهد.

مهاجرت استرالیا + مهاجرت به استرالیا + مشاوره مهاجرت استرالیا + ارزیابی ویزای استرالیا + ویزای اسکیل ورکر استرالیا + ویزای استرالیا کلاس 189 + ویزای استرالیا کلاس 190 + ویزای استرالیا کلاس 489 + ویزای توریستی استرالیا + اسسمنت ویزای استرالیا + هزینه مهاجرت به استرالیا + ویزای توریستی استرالیا + تحصیل در استرالیا + اقامت دائم استرالیا + موسسه تداوم نسل سپید +

www.tnsvisa.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی