گل ، گیاهان زینتی ، باغبانی

کراسولا اواتا

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۸ ب.ظ

این گیاه در شرایط مناسب تا 8/1 متر رشد می‌کند. شبیه درختچه بوده و دارای برگ‌های سبز مایل به خاکستری و بسیار مناسب جهت ایجاد بونسای میباشد.

نیاز این گیاه مکان پرنور، خاک به خوبی زهکشی شده دارای تورب و کمپوست، تغذیه ماهیانه با کود مایع و آبیاری مرتب نیاز دارد.

حداقل دمای قابل تحمل آن 7-5 درجه سانتی‌گراد می‌باشد.

آنها در نیم سایه ولی روشنایی کامل رشد می کنند. با این حال ، آنها گرمای شدید یا overexposure آفتاب مستقیم را به خوبی تحمل میکنند.

هرس این گیاه در بهار و پیش از فصل رشد باید انجام شود.

شته از آفات این گیاه است اما آنها تنها تمایل به هجوم به ساقه گل را دارند. کنه قرمز عنکبوت نیز می تواند باعث مشکلات برای آن شود. بهتر است از آفت کش ها استفاده نکنید زیرا به آن حساس میباشد.

تکثیر "کراسولا اواتا" از طریق کاشت بذر در دمای 18-15 درجه سانتی‌گراد در بهار و تهیه قلمه در بهار یا تابستان امکان‌پذیر است.

مهاجرت به استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

اخذ ویزای استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . ویزای اسکیل ورکر تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در سریعترین زمان ممکن ویزایشان را دریافت و به هدف خود یعنی مهاجرت به استرالیا برای زندگی بهتر دست یابند . همین حالا می توانید با موسسه تداوم نسل سپبد تماس بگیرید و مشاوره کنید و با خیالی آسوده پرونده ی مها جرتی خود را به ما بسپارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی