گل ، گیاهان زینتی ، باغبانی

بونسای سرو نقره ای

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۰ ب.ظ

بونسای سرو نقره ای از جنس Cupressus در خانواده Cupressaceae بومی ایالات متحده دارای ظاهری منحصر به فرد در میان انواع بونسای است.

گونه های معمول سرو نقره ای می توانند به 65 فوت، و حتی 80 فوت ارتفاع برسند. به عنوان درختان چندساله بسیاری از آنها در ایالات متحده دارای قدمت 2000 سال هستند.

این گونه بونسای معمولاً به سبک آبشاری فرم دهی میشود.

بونسای سرو نقره ای نیازمند مکانی در فضای باز است و آفتاب کامل با سایه جزئی را میطلبد.

آبیاری : به طور منظم در طول مدت تابستان، اما اجازه ندهید که آب گلدان سرریز شود. ترجیحاً خاک گلدان بین هربار آبیاری خشک شود. تغذیه : هر 2 / 3 هفته در طول دوره رشد با کود نیتروژن دار بین ماههای اکتبر و دسامبر این گیاه را تغذیه نمایید.

هرس این گونه را باید در ماه های فوریه و مارس انجام دهید.

تغییر گلدان: هنگامی که گیاه جوان است هر سال است ولی در درختان مسن تر از 10 سال هر دو یا سه سال در فصل بهار این کار را انجام دهید.(هرگز بیش از 30 درصد از ریشه های گیاه را حذف نکنید).

بهترین خاک، مخلوطی از یک قسمت لوم، یک قسمت خاکبرگ و یک قسمت شن و ماسه است.

سیم کشی : در هر زمان از سال ممکن است. اما بیشتر از چند ماه در یک دوره در این حالت نگه ندارید.

ویزای استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

اخذ ویزای استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . ویزای اسکیل ورکر تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در سریعترین زمان ممکن ویزایشان را دریافت و به هدف خود یعنی مهاجرت به استرالیا برای زندگی بهتر دست یابند . همین حالا می توانید با موسسه تداوم نسل سپبد تماس بگیرید و مشاوره کنید و با خیالی آسوده پرونده ی مها جرتی خود را به ما بسپارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی