گل ، گیاهان زینتی ، باغبانی

کلاه کشیشی

يكشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۳ ب.ظ

از بلندترین انواع کاکتوس های استروفیلوم است که منشا آن فلات مرکزی مکزیک می باشد و دما های بسیار سرد و کمتر از 20 درجه فارنهایت را متحمل می شود و به نام هود راهب معروف است.

این گیاه به آسانی رشد می کند و بسیار بزرگ می شود و سریع ترین asterophytum است وقتی که جوان هستند کروی بوده و وقتی که بالغ شدند ستونی شکل می شوند.

A.ornatum یک کاکتوس ستونی شکل است که از بالا به شکل ستاره دیده می شود با فلس های چوبی سفید به شکل نوارهایی در عرض و نسبت به انواع دیگر از این جنس دارای تیغ های بیشتری می باشد.

ارتفاع آن 30 تا 120 سانتی متر و عرض 15 تا 30 سانتی متر و به رنگ سبز مایل به خاکستری تا سبز تیره با تکه های فلس سفید یا زرد که آن را تزیین می کنند.

گل ها رد راس بزرگ و به رنگ لیمویی و قطر 7_12 سانتی متر ، پوشش درونی گل دوک مانند و بلند با سر کم و بیش دندانه دار و دارای یک لوله کوتاه پشمالو در وسط.

بر روی تنه تیغ هایی وجود دارد که 5-6 تا از ان ها محکم و 2-4 تا کشیده و بلند هستند و به صورت فشرده به رنگ کهربایی و بعد قهوه ای و در آخر سفید در می آیند.

از ریختن آب به روی آستروفیتوم ها باید خودداری نمود . زیرا این کار رنگ تنه آنها را دگرگون نموده و برطرف کردن لکه ها از روی آن کم و بیش مقدور نخواهد بود .

تکثیر این کاکتوس ها با قلمه یا بذر انجام میپذیرد. کاشت بذر در حرارت 21 درجه سانتیگراد و تهیه و کاشت قلمه در تابستان که پس از 3،2 ماه ریشه دار میشوند.

مهاجرت به استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

اخذ ویزای استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . ویزای اسکیل ورکر تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در سریعترین زمان ممکن ویزایشان را دریافت و به هدف خود یعنی مهاجرت به استرالیا برای زندگی بهتر دست یابند . همین حالا می توانید با موسسه تداوم نسل سپبد تماس بگیرید و مشاوره کنید و با خیالی آسوده پرونده ی مها جرتی خود را به ما بسپارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی