گل ، گیاهان زینتی ، باغبانی

کاکتوس سفالو سرئوس سنیلیس

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ب.ظ

Cephalocereus senilis (کاکتوس پیرمرد) یک گونه کاکتوس از جنس Cephalocereus بومی شهرهای Guanajuato و Hidalgo در شرق مکزیک است. این است گیاه در بین گیاهان خودرو (وحشی) تهدید می شود، اما انتشار گسترده آن به دلیل ارزش زینتی و محبوبیت آن باعث کاهش تقاضا از جمعیت وحشی آن است.

این گونه حالت ستونی بلند با خوشه هایی از ساقه است که می تواند 5 تا 15 متر قد کشیده و بلند شود، ساقه منحصر به فرد معمولا بدون شاخه است و قادر به مقاومت در برابر وزن شاخه های جانبی نیز نمی باشد.

قابل توجه ترین ویژگی آن موهای بلند و پرپشت سفید آن است که برای محافظت از آفتاب در خدمت گیاه است. پوشش موی این گیاه باعث میشود تقریبا مثل برف سفید به نظر برسد و همین امر موجب محبوبیت بیشتر آن شده و به کاکتوس پیرمرد مشهور شده است. در مرحله جوانی موهای ای کاکتوس ، به رنگ سفید مایل به نقره ای است.

گل های کاکتوس کاکتوس سفالو سرئوس سنیلیس یا "کاکتوس پیرمرد" به رنگ های قرمز ، زرد ویا سفید دیده میشود، ولی توانایی گل دادن تا سن 10 تا 20 سالگی را ندارد.

نیاز آبیاری آن کم تا متوسط در تابستان است و تقریبا هیچ آبیاری در زمستان نیاز ندارد و بسیار مستعد پوسیدگی به خصوص در زمان جوانی است و به زهکشی خوبی نیاز دارد.

تکثیر آن از طریق بذر و قلمه است.

ویزای استرالیا

موسسه تداوم نسل سپید

اخذ ویزای استرالیا در کوتاهترین زمان ممکن

تداوم نسل سپید با سالها تجربه در زمینه ی مهاجرت از طریق ویزای اسکیل ورکر شما را در پروسه ی مهاجرت یاری می کند. هدف ما رضایت شما متقاضیان عزیز و اخذ ویزا برای شما در کوتاهترین زمان ممکن می باشد . ویزای اسکیل ورکر تمام سعی و تلاش خود را انجام خواهد داد تا موکلین در سریعترین زمان ممکن ویزایشان را دریافت و به هدف خود یعنی مهاجرت به استرالیا برای زندگی بهتر دست یابند . همین حالا می توانید با موسسه تداوم نسل سپبد تماس بگیرید و مشاوره کنید و با خیالی آسوده پرونده ی مها جرتی خود را به ما بسپارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی