گل ، گیاهان زینتی ، باغبانی

بونسای شاه بلوط

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ

بونسای TreeMoney بونسای درختچه ای با نام علمی aquatica Pachira، یکی از ساده ترین گیاهان برای نگهداری است. حتی افراد مبتدی نیز به علت دوام، سرسختی و تحمل به نور کم و خشکسالی مشکلی با پرورش آن ندارند .این گیاه همچنین دارای مغز خوراکی مثل طعم بادام زمینی و گل زیبا میباشد.

این گیاه بومی آمریکا مرکزی و شمالی و جنوبی بوده و با نام هایی چون Money Tree, Good Luck Tree, Money Plant, Water Chestnut, Guiana Chestnut, Malabar Chestnut, Saba Nut, Monguba, Pumpo, Fortune Tree, Provision Tree. شناخته میشود.

این درخت گرمسیری با برگ سبز پوست صاف و براق سبز که شبیه برگ نخل و یا فن شکل گرفته است.

هم در فضای باز و هم داخل ساختمان قابل استفاده است. در خارج از منزل اگر در آب و هوای گرم استوایی زندگی می کنید به خوبی رشد میکند.

نور مورد نیاز آن آفتاب کامل با سایه جزئی میباشد. با این حال شما باید آن را از خورشید مستقیم در طول ماه های گرم تابستان محافظت کنید.

مانند اکثر گیاهان گرمسیری، درخت پول خاک به خوبی زهکشی شده و مرطوب را دوست دارد. آن را با آب فراوان در طول ماه های گرم تابستان آبیاری نمایید. این گیاه به خوبی با شرایط متفاوت سازگار است.

انتشار و تکثیر Pachira Aquatica با بذر و قلمه می باشد


اتوبار

باربری و اتوبار بارسلون : 22149545 - 88563350 - 44849865

اتوبار بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون

شرکت حمل و نقل و باربری بارسلون با بیش از دو دهه تجربه آماده حدمت رسانی به همشهریان عزیز تهرانی میباشد. اتوبار بارسلون با در اختیار داشتن متخصصین مجرب عنوان بهترین شرکت باربری در تهران را به خود اختصاص داده است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی